witam! W powyższym opisie jak mi się wydaje popełnił Pan błąd pisząc,że szprychy w kole rowerowym pracują na ściskanie.W/g mnie pracują one na rozciąganie /cała masa roweru wraz z rowerzystą wisi na szprychach znajdujących się nad piastą,a szprychy poziome utrzymują okrągły kształt koła/. Znane są też szprychy wiotkie /http://www.rower.orbit.pl/images/stories/poradnik/szprycha-linka.jpg/,których wymiana możliwa jest bez zdejmowania kasety. Ponadto, gdyby pracowały na ściskanie, to przebijałyby dętki już po kilku obrotach koła /końcówka z nyplem wbijałaby się w dętkę/:) Pozdrower - Wit Add a comment
Czym moze byc spowodowane zacinanie sie kola tylnego ? Po zahamowaniu czasem nastepuje blok kola i nie da sie jechac ani krecic kolem. Pedaly sztywne kolo sztywne i pozostaje dalsza podroz do domu z uniesionym tylem rowera. Po pewnym czasie i probach przekrecenia kolem w tyl hamulec puszcza i na jakis czas jest spokoj. Prosze o odp na maila lub 516871459 z gory bardzo dziekuje za pomoc Add a comment
Szkoda, że nie wziąłeś pod uwagę tego, że trzeba zapłacić za paliwo eskorcie, za asystę karetek, zaopatrzyć bufety, zakupić medale, opłacić ludzi (bo chyba nie wszyscy to wolontariusze), może jakieś pozwolenia itp. no i trzeba na niej zarobić, wolontariat jest fajny, ale można, a nawet trzeb zarobić na takiej imprezie. Ale jak to bywa w naszym wspaniałym kraju, wszystko chciałoby się mieć za darmo. Trochę to krzywdzące. Uczestnik. Add a comment
Nie muszę brać pod uwagę tych wszystkich czynników, o któ©ych napisałeś. Mogę oczekiwać, że organizator samodzielnie ocenia granicę opłacalności tego typu przedsięwzięć. Zwracam Ci uwagę, że dzisiaj (rok 2014) koszt jednostkowego uczestnictwa jest niższy niż 6 lat temu, pomimo inflacji. Nic też nie stoi na przeszkodzie Uczestniku, byś wpłacił trochę swoich pieniędzy organizatorowi w ramach wyrównania jego krzywd. Add a comment
Super galeria wraz z dużą ilością informacji jak i cała strona. Add a comment