Warto też spreje do łatania zobaczyć - choć nie działają na duże dziury http://www.open-info.eu/spray-do-latania-detek-roweru-patch-spray/ takie najtańsze na wycieczki. Add a comment
Rower o kodzie fabrycznym 1284 to najprawdopodobniej Kobus. Mój kolega miał właśnie taki rower, ja miałem Kormorana, i do tej pory pozostała we mnie turystyka rowerowa,a nie ściganie. Turystyka jest ciekawsza. Ścigający się widzą tylko swoje przednie koło i ew.rywali. Add a comment
Autor tematu widać trochę się postarał ale całe to zestawienie jest psinco warte poza tym że niepełne i mało adekwatne do realiów. Dlaczego ? Kupując, wybierając rower najważniejsza jest rama i w ogóle rower musi być wygodny do jeżdżenia. Ponieważ rowerów z napędem planetarnym jest może 0,5% więc mała szansa że taki akurat nam przypasi - ja akurat miałem to szczęście że przypasował mi medano locomo jako drugi, składany rower. Co z tego że do większości zastosowań lepszy jest napęd planetarny jak kupiony rower na 99,5% będzie miał napęd klasyczny. Wymiana będzie nas kosztowała dużo drożej niż zostanie przy tym co jest. Zawodowiec teoretycznie mógłby pozwolić sobie na taki napęd ale w takich zastosowaniach lepszy jest napęd klasyczny. Jak się zabrudzi lub rozreguluje to jego mechanik przywróci do porządku. Add a comment
Rower o kodzie fabrycznym 1284 to najprawdopodobniej Kobus. Mój kolega miał właśnie taki rower, ja miałem Kormorana, i do tej pory pozostała we mnie turystyka rowerowa,a nie ściganie. Turystyka jest ciekawsza. Ścigający się widzą tylko swoje przednie koło i ew.rywali. Add a comment
Autor tematu widać trochę się postarał ale całe to zestawienie jest psinco warte poza tym że niepełne i mało adekwatne do realiów. Dlaczego ? Kupując, wybierając rower najważniejsza jest rama i w ogóle rower musi być wygodny do jeżdżenia. Ponieważ rowerów z napędem planetarnym jest może 0,5% więc mała szansa że taki akurat nam przypasi - ja akurat miałem to szczęście że przypasował mi medano locomo jako drugi, składany rower. Co z tego że do większości zastosowań lepszy jest napęd planetarny jak kupiony rower na 99,5% będzie miał napęd klasyczny. Wymiana będzie nas kosztowała dużo drożej niż zostanie przy tym co jest. Zawodowiec teoretycznie mógłby pozwolić sobie na taki napęd ale w takich zastosowaniach lepszy jest napęd klasyczny. Jak się zabrudzi lub rozreguluje to jego mechanik przywróci do porządku. Add a comment