No niekoniecznie wyrzucenie kulek oznacza automatycznie bezawaryjność. Pytanie jakiej jakości jest suport i oczywiście kule - kiepskiej jakości potrafią rozwalić nawet najlepszy wkład. Stara "skrętka" Ultegra BB-6400 też ma koszyki i nie sądzę, by był to kiepski pomysł i żeby nawalało to często, o ile w ogóle. Acz jeśli już ktoś chce pokombinować to warto wyrzucić te koszyki i wstawić naprawdę porządne kulki (nie szajs chiński z większości rowerowych sklepów). Add a comment
Dziękuję bardzo za udostępnienie tych materiałów. Nareszcie widzę, że mój pierwszy rowerek to był Bolek :) Super sprawa ten katalog. Bardzo się wzruszyłam :) Add a comment
Jak wyjąć klin, który po odkręceniu od śruby wspornika wpadł do środka rury sterowej? Chyba najprościej będzie spróbować go wytrząsnąć. Proponuję odwrócić rower do góry kołami i energicznie kilkakrotnie nim potrząsnąć. Przy odrobinie szczęścia klin wypadnie, albo przynajmniej przesunie się w kierunku wylotu rury. Jeżeli to nie pomoże warto pomóc mu śrubokrętem. Stawiamy rower ponownie na kołach. Odkręcamy i zdejmujemy przednie koło. Do dolnego otworu rury sterowej wkładamy śrubokręt i kilkakrotnie nim uderzamy. Po poruszeniu klina ponownie próbujemy go wytrząsnąć. Add a comment
Witam. Istniał jeszcze rower o nazwie ,,Traper-Junior"" o symbolu 6243. Osobiście posiadam Rometa Gila z roku 1982. Z przodu opona Stomil, dętka też stomil, rok produkcji przedniej opony i dętki 1981, z tyłu opona Stomil z 1993 roku, dętkę dokupiłem. Znalazłem go na złomie, brakowało mu tylko tylnej dętki. Lakier w dobrym stanie, naklejki w średnim. Poza tym fajny spis rowerów. Pozdrawiam. Add a comment
Dzięki za świetny wpis! Tego właśnie szukałam. Potrzebuję jeszcze tylko wskazówki, jak wyjąć klin, który najprawdopodobniej wpadł do środka roweru... (próbowałam zamocować koszyk). Jak to zrobić? Dzięki! Add a comment