Swietnie ze dodales indeksacje przez google, gdyz to byl jedyny chyba wiekszy minus. teraz dzieki tej opcji latwiej bedzie znalezc nasze zdjecie w googlach a co za tym idzie zwiekszyc ogladalnosc strony. Gratulacje i dziekuje za swietny produkt. Add a comment
Swietnie ze dodales indeksacje przez google, gdyz to byl jedyny chyba wiekszy minus. teraz dzieki tej opcji latwiej bedzie znalezc nasze zdjecie w googlach a co za tym idzie zwiekszyc ogladalnosc strony. Gratulacje i dziekuje za swietny produkt. Add a comment
Oba kołnierze piasty (prawy i lewy) są tej samej wysokości. Koła są zaplecione na dwa krzyże, a nie tak jak zwykle, na trzy. Zdecydowałem się użyć szprych różnej długości ze względu na łatwość zaplotu. Prawdopodobnie koło dałoby się zapleść również za pomocą szprych tej samej długości, ale wtedy co druga szprycha byłaby ledwo przyłapana. Zastosowanie szprych o różnej długości pozwoliło pozbyć się tego mankamentu. Co do doboru długości szprych do obręczy koła oraz wysokości piasty, to w Internecie można znaleźć kalkulatory: http://www.rst.mp-all.de/splaenge.htm http://www.nabendynamo.de/service/speichenrechner.html Add a comment
Rozstaw torów kolei normalnotorowej wynosi w Polsce 1435mm. Add a comment
Jeśli dobrze zrozumiałem, różna długość szprych jest przez to, że kołnierze tej dynamo-piasty mają rożne średnice? Inne pytanie, jaką dobrać długość szprych do koła 26" (zwykły góral)? Add a comment